Skip to main content

დღე 2

გამოვკვეთე ჩემი პროექტის იდეა.
პროექტი ითვალისწინებს პრაქტიკული საქმიანობით მოპოვებული ინფორმაციებით მოსწავლეებს განუვიტარდეთ გადაწყვეტილებების მიღების უნარი.
მოსწავლემ შეძლოს გაზომოს , დააკავშიროს საზომი ერთეულები , მიღებული შედეგებით შეასრულოს გამოთვლები.
იდეიდან გამომდინარე შევარჩოე პროექტისთვის თემა: საზომი ერთეულების პრაქტიკაში გამოყენება.
შესაბამისად გავეცანი სტანდარტებს და ინდიკატორებს ქართულში , მათემატიკაში და ბუნებაში. ასევე , 21-ე საუკუნის უნარ ჩვევებს.

Comments

Popular posts from this blog

დღე VI

ამ დღეს ვისწავლეთ დრაივზე ფაილების ატვირთვა,  დრაივიდან ბლოგზე პრეზენტაციის ატვირთვა. ხელახლა გადავხედეთ პროექტის გეგმას. განვიხილეთ პროექტის მახასიათებლელბი, რომ პროექტით სწავლების პროცესი ორიენტირებულია მოსწავლეებზე,  ის ეფუძნება მნიშვნელოვან სასწავლო ამოცანებს და შეესაბამე სტანდარტებს. პროექტი უკავშირდება რეალურ ცხოვრებას. პროექტით სწავლების დროს მოსწავლეები ცოდნასა და უნარჩვევებს წარმოაჩენენ ნამუშევრების გამოქვეყნებით, პრეზენტაციით ან გამოფენით. ამ დროს გამოყენებული მრავალფეროვანი მეთოდები ეხმარება სწავლის სხვადასხვა სტილის მოსწავლეებს საკუთარი ცოდნა და უნარები წარმოაჩინონ მათთვის მისაღები სტილით. ვიმუშავეთ წყვილებში საკუთარი პროექტის პრეზენტაციის ირგვლივ და მეწყვილეებმა კომენტარები გავცვალეთ. განვიხილეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები და მოსწავლის როლში ვიმუშავეთ საპრეზენტაციო ჩეკლისტებზე, რომელიც მოვარგე ჩემი პროექტის მიზანს და შინაარსობრივ მხარეს.