Skip to main content

დღე 2

გამოვკვეთე ჩემი პროექტის იდეა.
პროექტი ითვალისწინებს პრაქტიკული საქმიანობით მოპოვებული ინფორმაციებით მოსწავლეებს განუვიტარდეთ გადაწყვეტილებების მიღების უნარი.
მოსწავლემ შეძლოს გაზომოს , დააკავშიროს საზომი ერთეულები , მიღებული შედეგებით შეასრულოს გამოთვლები.
იდეიდან გამომდინარე შევარჩოე პროექტისთვის თემა: საზომი ერთეულების პრაქტიკაში გამოყენება.
შესაბამისად გავეცანი სტანდარტებს და ინდიკატორებს ქართულში , მათემატიკაში და ბუნებაში. ასევე , 21-ე საუკუნის უნარ ჩვევებს.

Comments

Popular posts from this blog

მეშვიდე დღე

მეხუთე მოდულის რეფლექსია განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები და დავხვეწეთ შეფასების გეგმები. შევქმენი სეფასების ფორმები მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომისთვის. გადავხედე ჩემი პროექტის გეგმას, ვიმსჯელეთ რა ცნებები, უნარ-ჩვევები და ცოდნა უნდა შეფასდეს, ზედა დონის რომელი უნარჩვევა შეიძლება შეფასდეს პროექტის მიზნებიდან ჰამომდინარე. ჩემი პროექტის საჭიროებების გათვალისწინებით გადმოვაკოპირე შეფასების ინსტრუმენტები, მახასიათებლები სხვა შეფასების ინსტრუმენტებიდან და შევქმენი შეფასება ნულიდან. პროქტის შეფასების პროგრამიდან მოვახდინე შეფასების ნიმუშების ადაფტირება ჩემი პროექტის სესაძლებლობებზე და პროექტის მიზნებიდან გამომდინარე შევქმენი შეფასების ახალი ფორმა. განვიხილე დაწყებით საფეხურზე სხვადასხვა პრეზენტაციებითვის განკუთვნილი ჩეკლისტები, როგორიცაა სააზროვნო უნარებზე მორგებული მაგალითად შემოქმედობითობის შეფასების ჩეკლისტი. კრიტიკულ აზროვნებაზე გათვლილი მაგალითად ანალიზის ჩეკლისტი და რუბრიკა და ა.შ. მეხუთე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსა

დღე 4

ამ დღეს გავეცანით და ვიმუშავეთ პროექტისთვის შეფასების სტრატეგიებსა და ისტრუმენტებზე პროექტის დასაწყისში, მსვლელობისას და დასასრულს და ჩემი პროექტისთვის განვსაზღვრე ისინი.  პროექტის დასაწყისში:  მეთოდები: 1. მოსწავლეთა ნამუშევრების შემოწმება.  2. გონებრივი იერიში 3. გრაფიკული ორგანიზატორები ინსტრუმენტი: 1. სხვადასხვა მოსწავლეთა ნამუშევრები და შეფასებები. 2. თვალსაჩინოდ დახატული საკითხი დაფაზე. 3. დიაგრამები. პროქტის მსვლელობისას:  მეთოდები:1. თვითშეფასება და რეფლექსია. 2.თანასწორთა უკუკავშირი. 3.ჯგუფებზე დაკვირვება. 4. არაფორმალური დაკვირვება და შემთხვევითი ჩანიშვნები. 5. პროექტის შეხვედრების წესრიგები. 6. ფოტო,ჟურნალები 7. მასწავლებლის ინტერვიუები ბავშვებთან. 8. არასტრუქტურირებული გამოკითხვა. ინსტრუმენტები:1. ჩეკლისტები. 2. მონიშენებები 3. კითხვები. 4.ჩანიშვნები (სეგროვებული ინდივიდუალურ ან ჯგუთუს საქაღალდეში)  5. მიზნებისა და პროცესის ფორმა. 6. სურათების ისა - თნმიმდევრობით. 7. მასწავლებლისა და მოსწავლეების დაკვირვებები. 8. კითხვები. პროექტის დასასრულს:  მეთოდები:1. წერითი და წეპირი ტ

დღე 5

ვიმუშავეთ: მასწავლებლის პორთპოლიოზე. 21-ე საუკუნის უნარჩვევების მიღწევაზე. საავტორო უფლებებზე. ტექნოლოგიების გამოყენებასთნ დაკავშირებული სამართლებრივი და ეთიკური პრაქტიკის მოდელირებასა და სწავლებაზე. ინტერნეტის გამოყენებაზე კვლევისთვის. ინტერნეტ კავშირზე მსოფლიოსთნ. ინტერნეტ თანამშრომლობითი სასწავლო რესურსების გამოყენებაზე. ძიების სინტაქზე. საავტორო იფლებებთან დაკავშირებით შევიტყე, რომ მოსწავლეთა ნაშრომების ან ნახატების გამოსაყენებლად დაგვიჭირდება მათი მშობლების ნებართვა. ასევე, რა არ არის დაცული საავტორო უფლებების შესაებ კანონით, რა რაოდენობით უნდა გამოვიყენოთ საავტორო უფლებებით დაცული მასალა. ვიმუშავეთ მოსწავლეთა შეფასების რუბრიკებზე, უკუკავშირებზე და განმავითარებელ კომენტარებზე...