Skip to main content

დღე 4

ამ დღეს გავეცანით და ვიმუშავეთ პროექტისთვის შეფასების სტრატეგიებსა და ისტრუმენტებზე პროექტის დასაწყისში, მსვლელობისას და დასასრულს და ჩემი პროექტისთვის განვსაზღვრე ისინი. 
პროექტის დასაწყისში: 
მეთოდები: 1. მოსწავლეთა ნამუშევრების შემოწმება. 
2. გონებრივი იერიში
3. გრაფიკული ორგანიზატორები
ინსტრუმენტი: 1. სხვადასხვა მოსწავლეთა ნამუშევრები და შეფასებები.
2. თვალსაჩინოდ დახატული საკითხი დაფაზე.
3. დიაგრამები.
პროქტის მსვლელობისას: 
მეთოდები:1. თვითშეფასება და რეფლექსია.
2.თანასწორთა უკუკავშირი.
3.ჯგუფებზე დაკვირვება.
4. არაფორმალური დაკვირვება და შემთხვევითი ჩანიშვნები.
5. პროექტის შეხვედრების წესრიგები.
6. ფოტო,ჟურნალები
7. მასწავლებლის ინტერვიუები ბავშვებთან.
8. არასტრუქტურირებული გამოკითხვა.
ინსტრუმენტები:1. ჩეკლისტები.
2. მონიშენებები
3. კითხვები.
4.ჩანიშვნები (სეგროვებული ინდივიდუალურ ან ჯგუთუს საქაღალდეში) 
5. მიზნებისა და პროცესის ფორმა.
6. სურათების ისა - თნმიმდევრობით.
7. მასწავლებლისა და მოსწავლეების დაკვირვებები.
8. კითხვები.
პროექტის დასასრულს: 
მეთოდები:1. წერითი და წეპირი ტესტები.
2. პროდუქტები ( მოსწავლეთა ნამუშევრები)
3. შესრულებები (ღონისძიებები, რომლებსაც ასრულებენ და აწყობენ ოსწავლეები სწავლის მიზნით) 
4. პრეზენტაცია 
ინსტრუმენტები: 1. ტესტურუ კითხვები 
2. რუბრიკები
3. პრეზენტაცია
გავეცანით შეფასების გეგმის კრიტერიუმემს. ვიმუშავეთ სტრატეგიებზე, რომელსაც გამოვიყენებ მოსწავლეთა მზაობის შეფასებისთვის. განვსაზღვრე აქტივობები, რომელიც საუკეთესოდ წარმოაჩენს ჩემ მიერ დასახულ მიზნებს და განავითარებს სააზროვნო უნარებს.
განვიხილეთ მონიტორინგის სტრატეგიები, რომელიც ხელს შეუწყობს დამოუკიდებელი და ჯგუფური მუშაობის დროს მოსწავლეთა სწავლის პროგრესს. 
ვიმუშავეთ როგოე სევამოწმოთ რამდენად გაიგეს ბავშვებმა საკითხი და საჭიროების შემთხვევაში შევიტანოთ ცვლილებები სასწავლო პროცესში.
გავეცანი უკუკავშირის მიცემის რჩევებსა და მეთოდებს, შეფასების გეგმის ჩეკლისტებს.
განვიხილეთ განახლებული ბლუმის ტაქსონომია.

Comments

  1. ამ დღეს გავეცანით და ვიმუშავეთ პროექტისთვის შეფასების სტრატეგიებსა და ისტრუმენტებზე პროექტის დასაწყისში, მსვლელობისას და დასასრულს და ჩემი პროექტისთვის განვსაზღვრე ისინი.
    პროექტის დასაწყისში:
    მეთოდები: 1. მოსწავლეთა ნამუშევრების შემოწმება.
    2. გონებრივი იერიში
    3. გრაფიკული ორგანიზატორები
    ინსტრუმენტი: 1. სხვადასხვა მოსწავლეთა ნამუშევრები და შეფასებები.
    2. თვალსაჩინოდ დახატული საკითხი დაფაზე.
    3. დიაგრამები.
    პროქტის მსვლელობისას:
    მეთოდები:1. თვითშეფასება და რეფლექსია.
    2.თანასწორთა უკუკავშირი.
    3.ჯგუფებზე დაკვირვება.
    4. არაფორმალური დაკვირვება და შემთხვევითი ჩანიშვნები.
    5. პროექტის შეხვედრების წესრიგები.
    6. ფოტო,ჟურნალები
    7. მასწავლებლის ინტერვიუები ბავშვებთან.
    8. არასტრუქტურირებული გამოკითხვა.
    ინსტრუმენტები:1. ჩეკლისტები.
    2. მონიშენებები
    3. კითხვები.
    4.ჩანიშვნები (სეგროვებული ინდივიდუალურ ან ჯგუთუს საქაღალდეში)
    5. მიზნებისა და პროცესის ფორმა.
    6. სურათების ისა - თნმიმდევრობით.
    7. მასწავლებლისა და მოსწავლეების დაკვირვებები.
    8. კითხვები.
    პროექტის დასასრულს:
    მეთოდები:1. წერითი და წეპირი ტესტები.
    2. პროდუქტები ( მოსწავლეთა ნამუშევრები)
    3. შესრულებები (ღონისძიებები, რომლებსაც ასრულებენ და აწყობენ ოსწავლეები სწავლის მიზნით)
    4. პრეზენტაცია
    ინსტრუმენტები: 1. ტესტურუ კითხვები
    2. რუბრიკები
    3. პრეზენტაცია
    გავეცანით შეფასების გეგმის კრიტერიუმემს. ვიმუშავეთ სტრატეგიებზე, რომელსაც გამოვიყენებ მოსწავლეთა მზაობის შეფასებისთვის. განვსაზღვრე აქტივობები, რომელიც საუკეთესოდ წარმოაჩენს ჩემ მიერ დასახულ მიზნებს და განავითარებს სააზროვნო უნარებს.
    განვიხილეთ მონიტორინგის სტრატეგიები, რომელიც ხელს შეუწყობს დამოუკიდებელი და ჯგუფური მუშაობის დროს მოსწავლეთა სწავლის პროგრესს.
    ვიმუშავეთ როგოე სევამოწმოთ რამდენად გაიგეს ბავშვებმა საკითხი და საჭიროების შემთხვევაში შევიტანოთ ცვლილებები სასწავლო პროცესში.
    გავეცანი უკუკავშირის მიცემის რჩევებსა და მეთოდებს, შეფასების გეგმის ჩეკლისტებს.
    განვიხილეთ განახლებული ბლუმის ტაქსონომია.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

მეშვიდე დღე

მეხუთე მოდულის რეფლექსია განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები და დავხვეწეთ შეფასების გეგმები. შევქმენი სეფასების ფორმები მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომისთვის. გადავხედე ჩემი პროექტის გეგმას, ვიმსჯელეთ რა ცნებები, უნარ-ჩვევები და ცოდნა უნდა შეფასდეს, ზედა დონის რომელი უნარჩვევა შეიძლება შეფასდეს პროექტის მიზნებიდან ჰამომდინარე. ჩემი პროექტის საჭიროებების გათვალისწინებით გადმოვაკოპირე შეფასების ინსტრუმენტები, მახასიათებლები სხვა შეფასების ინსტრუმენტებიდან და შევქმენი შეფასება ნულიდან. პროქტის შეფასების პროგრამიდან მოვახდინე შეფასების ნიმუშების ადაფტირება ჩემი პროექტის სესაძლებლობებზე და პროექტის მიზნებიდან გამომდინარე შევქმენი შეფასების ახალი ფორმა. განვიხილე დაწყებით საფეხურზე სხვადასხვა პრეზენტაციებითვის განკუთვნილი ჩეკლისტები, როგორიცაა სააზროვნო უნარებზე მორგებული მაგალითად შემოქმედობითობის შეფასების ჩეკლისტი. კრიტიკულ აზროვნებაზე გათვლილი მაგალითად ანალიზის ჩეკლისტი და რუბრიკა და ა.შ. მეხუთე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსა

დღე 5

ვიმუშავეთ: მასწავლებლის პორთპოლიოზე. 21-ე საუკუნის უნარჩვევების მიღწევაზე. საავტორო უფლებებზე. ტექნოლოგიების გამოყენებასთნ დაკავშირებული სამართლებრივი და ეთიკური პრაქტიკის მოდელირებასა და სწავლებაზე. ინტერნეტის გამოყენებაზე კვლევისთვის. ინტერნეტ კავშირზე მსოფლიოსთნ. ინტერნეტ თანამშრომლობითი სასწავლო რესურსების გამოყენებაზე. ძიების სინტაქზე. საავტორო იფლებებთან დაკავშირებით შევიტყე, რომ მოსწავლეთა ნაშრომების ან ნახატების გამოსაყენებლად დაგვიჭირდება მათი მშობლების ნებართვა. ასევე, რა არ არის დაცული საავტორო უფლებების შესაებ კანონით, რა რაოდენობით უნდა გამოვიყენოთ საავტორო უფლებებით დაცული მასალა. ვიმუშავეთ მოსწავლეთა შეფასების რუბრიკებზე, უკუკავშირებზე და განმავითარებელ კომენტარებზე...