ამ დღეს გავეცანით და ვიმუშავეთ პროექტისთვის შეფასების სტრატეგიებსა და ისტრუმენტებზე პროექტის დასაწყისში, მსვლელობისას და დასასრულს და ჩემი პროექტისთვის განვსაზღვრე ისინი.
პროექტის დასაწყისში:
მეთოდები: 1. მოსწავლეთა ნამუშევრების შემოწმება.
2. გონებრივი იერიში
3. გრაფიკული ორგანიზატორები
ინსტრუმენტი: 1. სხვადასხვა მოსწავლეთა ნამუშევრები და შეფასებები.
2. თვალსაჩინოდ დახატული საკითხი დაფაზე.
3. დიაგრამები.
პროქტის მსვლელობისას:
მეთოდები:1. თვითშეფასება და რეფლექსია.
2.თანასწორთა უკუკავშირი.
3.ჯგუფებზე დაკვირვება.
4. არაფორმალური დაკვირვება და შემთხვევითი ჩანიშვნები.
5. პროექტის შეხვედრების წესრიგები.
6. ფოტო,ჟურნალები
7. მასწავლებლის ინტერვიუები ბავშვებთან.
8. არასტრუქტურირებული გამოკითხვა.
ინსტრუმენტები:1. ჩეკლისტები.
2. მონიშენებები
3. კითხვები.
4.ჩანიშვნები (სეგროვებული ინდივიდუალურ ან ჯგუთუს საქაღალდეში)
5. მიზნებისა და პროცესის ფორმა.
6. სურათების ისა - თნმიმდევრობით.
7. მასწავლებლისა და მოსწავლეების დაკვირვებები.
8. კითხვები.
პროექტის დასასრულს:
მეთოდები:1. წერითი და წეპირი ტესტები.
2. პროდუქტები ( მოსწავლეთა ნამუშევრები)
3. შესრულებები (ღონისძიებები, რომლებსაც ასრულებენ და აწყობენ ოსწავლეები სწავლის მიზნით)
4. პრეზენტაცია
ინსტრუმენტები: 1. ტესტურუ კითხვები
2. რუბრიკები
3. პრეზენტაცია
გავეცანით შეფასების გეგმის კრიტერიუმემს. ვიმუშავეთ სტრატეგიებზე, რომელსაც გამოვიყენებ მოსწავლეთა მზაობის შეფასებისთვის. განვსაზღვრე აქტივობები, რომელიც საუკეთესოდ წარმოაჩენს ჩემ მიერ დასახულ მიზნებს და განავითარებს სააზროვნო უნარებს.
განვიხილეთ მონიტორინგის სტრატეგიები, რომელიც ხელს შეუწყობს დამოუკიდებელი და ჯგუფური მუშაობის დროს მოსწავლეთა სწავლის პროგრესს.
ვიმუშავეთ როგოე სევამოწმოთ რამდენად გაიგეს ბავშვებმა საკითხი და საჭიროების შემთხვევაში შევიტანოთ ცვლილებები სასწავლო პროცესში.
გავეცანი უკუკავშირის მიცემის რჩევებსა და მეთოდებს, შეფასების გეგმის ჩეკლისტებს.
განვიხილეთ განახლებული ბლუმის ტაქსონომია.
პროექტის დასაწყისში:
მეთოდები: 1. მოსწავლეთა ნამუშევრების შემოწმება.
2. გონებრივი იერიში
3. გრაფიკული ორგანიზატორები
ინსტრუმენტი: 1. სხვადასხვა მოსწავლეთა ნამუშევრები და შეფასებები.
2. თვალსაჩინოდ დახატული საკითხი დაფაზე.
3. დიაგრამები.
პროქტის მსვლელობისას:
მეთოდები:1. თვითშეფასება და რეფლექსია.
2.თანასწორთა უკუკავშირი.
3.ჯგუფებზე დაკვირვება.
4. არაფორმალური დაკვირვება და შემთხვევითი ჩანიშვნები.
5. პროექტის შეხვედრების წესრიგები.
6. ფოტო,ჟურნალები
7. მასწავლებლის ინტერვიუები ბავშვებთან.
8. არასტრუქტურირებული გამოკითხვა.
ინსტრუმენტები:1. ჩეკლისტები.
2. მონიშენებები
3. კითხვები.
4.ჩანიშვნები (სეგროვებული ინდივიდუალურ ან ჯგუთუს საქაღალდეში)
5. მიზნებისა და პროცესის ფორმა.
6. სურათების ისა - თნმიმდევრობით.
7. მასწავლებლისა და მოსწავლეების დაკვირვებები.
8. კითხვები.
პროექტის დასასრულს:
მეთოდები:1. წერითი და წეპირი ტესტები.
2. პროდუქტები ( მოსწავლეთა ნამუშევრები)
3. შესრულებები (ღონისძიებები, რომლებსაც ასრულებენ და აწყობენ ოსწავლეები სწავლის მიზნით)
4. პრეზენტაცია
ინსტრუმენტები: 1. ტესტურუ კითხვები
2. რუბრიკები
3. პრეზენტაცია
გავეცანით შეფასების გეგმის კრიტერიუმემს. ვიმუშავეთ სტრატეგიებზე, რომელსაც გამოვიყენებ მოსწავლეთა მზაობის შეფასებისთვის. განვსაზღვრე აქტივობები, რომელიც საუკეთესოდ წარმოაჩენს ჩემ მიერ დასახულ მიზნებს და განავითარებს სააზროვნო უნარებს.
განვიხილეთ მონიტორინგის სტრატეგიები, რომელიც ხელს შეუწყობს დამოუკიდებელი და ჯგუფური მუშაობის დროს მოსწავლეთა სწავლის პროგრესს.
ვიმუშავეთ როგოე სევამოწმოთ რამდენად გაიგეს ბავშვებმა საკითხი და საჭიროების შემთხვევაში შევიტანოთ ცვლილებები სასწავლო პროცესში.
გავეცანი უკუკავშირის მიცემის რჩევებსა და მეთოდებს, შეფასების გეგმის ჩეკლისტებს.
განვიხილეთ განახლებული ბლუმის ტაქსონომია.
ამ დღეს გავეცანით და ვიმუშავეთ პროექტისთვის შეფასების სტრატეგიებსა და ისტრუმენტებზე პროექტის დასაწყისში, მსვლელობისას და დასასრულს და ჩემი პროექტისთვის განვსაზღვრე ისინი.
ReplyDeleteპროექტის დასაწყისში:
მეთოდები: 1. მოსწავლეთა ნამუშევრების შემოწმება.
2. გონებრივი იერიში
3. გრაფიკული ორგანიზატორები
ინსტრუმენტი: 1. სხვადასხვა მოსწავლეთა ნამუშევრები და შეფასებები.
2. თვალსაჩინოდ დახატული საკითხი დაფაზე.
3. დიაგრამები.
პროქტის მსვლელობისას:
მეთოდები:1. თვითშეფასება და რეფლექსია.
2.თანასწორთა უკუკავშირი.
3.ჯგუფებზე დაკვირვება.
4. არაფორმალური დაკვირვება და შემთხვევითი ჩანიშვნები.
5. პროექტის შეხვედრების წესრიგები.
6. ფოტო,ჟურნალები
7. მასწავლებლის ინტერვიუები ბავშვებთან.
8. არასტრუქტურირებული გამოკითხვა.
ინსტრუმენტები:1. ჩეკლისტები.
2. მონიშენებები
3. კითხვები.
4.ჩანიშვნები (სეგროვებული ინდივიდუალურ ან ჯგუთუს საქაღალდეში)
5. მიზნებისა და პროცესის ფორმა.
6. სურათების ისა - თნმიმდევრობით.
7. მასწავლებლისა და მოსწავლეების დაკვირვებები.
8. კითხვები.
პროექტის დასასრულს:
მეთოდები:1. წერითი და წეპირი ტესტები.
2. პროდუქტები ( მოსწავლეთა ნამუშევრები)
3. შესრულებები (ღონისძიებები, რომლებსაც ასრულებენ და აწყობენ ოსწავლეები სწავლის მიზნით)
4. პრეზენტაცია
ინსტრუმენტები: 1. ტესტურუ კითხვები
2. რუბრიკები
3. პრეზენტაცია
გავეცანით შეფასების გეგმის კრიტერიუმემს. ვიმუშავეთ სტრატეგიებზე, რომელსაც გამოვიყენებ მოსწავლეთა მზაობის შეფასებისთვის. განვსაზღვრე აქტივობები, რომელიც საუკეთესოდ წარმოაჩენს ჩემ მიერ დასახულ მიზნებს და განავითარებს სააზროვნო უნარებს.
განვიხილეთ მონიტორინგის სტრატეგიები, რომელიც ხელს შეუწყობს დამოუკიდებელი და ჯგუფური მუშაობის დროს მოსწავლეთა სწავლის პროგრესს.
ვიმუშავეთ როგოე სევამოწმოთ რამდენად გაიგეს ბავშვებმა საკითხი და საჭიროების შემთხვევაში შევიტანოთ ცვლილებები სასწავლო პროცესში.
გავეცანი უკუკავშირის მიცემის რჩევებსა და მეთოდებს, შეფასების გეგმის ჩეკლისტებს.
განვიხილეთ განახლებული ბლუმის ტაქსონომია.