Skip to main content

დღე VI

ამ დღეს ვისწავლეთ დრაივზე ფაილების ატვირთვა,  დრაივიდან ბლოგზე პრეზენტაციის ატვირთვა.
ხელახლა გადავხედეთ პროექტის გეგმას. განვიხილეთ პროექტის მახასიათებლელბი, რომ პროექტით სწავლების პროცესი ორიენტირებულია მოსწავლეებზე,  ის ეფუძნება მნიშვნელოვან სასწავლო ამოცანებს და შეესაბამე სტანდარტებს. პროექტი უკავშირდება რეალურ ცხოვრებას. პროექტით სწავლების დროს მოსწავლეები ცოდნასა და უნარჩვევებს წარმოაჩენენ ნამუშევრების გამოქვეყნებით, პრეზენტაციით ან გამოფენით. ამ დროს გამოყენებული მრავალფეროვანი მეთოდები ეხმარება სწავლის სხვადასხვა სტილის მოსწავლეებს საკუთარი ცოდნა და უნარები წარმოაჩინონ მათთვის მისაღები სტილით.
ვიმუშავეთ წყვილებში საკუთარი პროექტის პრეზენტაციის ირგვლივ და მეწყვილეებმა კომენტარები გავცვალეთ.
განვიხილეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები და მოსწავლის როლში ვიმუშავეთ საპრეზენტაციო ჩეკლისტებზე, რომელიც მოვარგე ჩემი პროექტის მიზანს და შინაარსობრივ მხარეს.

Comments

  1. დღეს საინტერესო იდეები გააზირეთ მოსწავლეთა ნამუშევრების განხილვის დროს, ველდოები ტრენინგის მომდევნო დღეს მის ელექტორინულ ვერსიას

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

მეშვიდე დღე

მეხუთე მოდულის რეფლექსია განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები და დავხვეწეთ შეფასების გეგმები. შევქმენი სეფასების ფორმები მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომისთვის. გადავხედე ჩემი პროექტის გეგმას, ვიმსჯელეთ რა ცნებები, უნარ-ჩვევები და ცოდნა უნდა შეფასდეს, ზედა დონის რომელი უნარჩვევა შეიძლება შეფასდეს პროექტის მიზნებიდან ჰამომდინარე. ჩემი პროექტის საჭიროებების გათვალისწინებით გადმოვაკოპირე შეფასების ინსტრუმენტები, მახასიათებლები სხვა შეფასების ინსტრუმენტებიდან და შევქმენი შეფასება ნულიდან. პროქტის შეფასების პროგრამიდან მოვახდინე შეფასების ნიმუშების ადაფტირება ჩემი პროექტის სესაძლებლობებზე და პროექტის მიზნებიდან გამომდინარე შევქმენი შეფასების ახალი ფორმა. განვიხილე დაწყებით საფეხურზე სხვადასხვა პრეზენტაციებითვის განკუთვნილი ჩეკლისტები, როგორიცაა სააზროვნო უნარებზე მორგებული მაგალითად შემოქმედობითობის შეფასების ჩეკლისტი. კრიტიკულ აზროვნებაზე გათვლილი მაგალითად ანალიზის ჩეკლისტი და რუბრიკა და ა.შ. მეხუთე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსა

დღე 4

ამ დღეს გავეცანით და ვიმუშავეთ პროექტისთვის შეფასების სტრატეგიებსა და ისტრუმენტებზე პროექტის დასაწყისში, მსვლელობისას და დასასრულს და ჩემი პროექტისთვის განვსაზღვრე ისინი.  პროექტის დასაწყისში:  მეთოდები: 1. მოსწავლეთა ნამუშევრების შემოწმება.  2. გონებრივი იერიში 3. გრაფიკული ორგანიზატორები ინსტრუმენტი: 1. სხვადასხვა მოსწავლეთა ნამუშევრები და შეფასებები. 2. თვალსაჩინოდ დახატული საკითხი დაფაზე. 3. დიაგრამები. პროქტის მსვლელობისას:  მეთოდები:1. თვითშეფასება და რეფლექსია. 2.თანასწორთა უკუკავშირი. 3.ჯგუფებზე დაკვირვება. 4. არაფორმალური დაკვირვება და შემთხვევითი ჩანიშვნები. 5. პროექტის შეხვედრების წესრიგები. 6. ფოტო,ჟურნალები 7. მასწავლებლის ინტერვიუები ბავშვებთან. 8. არასტრუქტურირებული გამოკითხვა. ინსტრუმენტები:1. ჩეკლისტები. 2. მონიშენებები 3. კითხვები. 4.ჩანიშვნები (სეგროვებული ინდივიდუალურ ან ჯგუთუს საქაღალდეში)  5. მიზნებისა და პროცესის ფორმა. 6. სურათების ისა - თნმიმდევრობით. 7. მასწავლებლისა და მოსწავლეების დაკვირვებები. 8. კითხვები. პროექტის დასასრულს:  მეთოდები:1. წერითი და წეპირი ტ

დღე 5

ვიმუშავეთ: მასწავლებლის პორთპოლიოზე. 21-ე საუკუნის უნარჩვევების მიღწევაზე. საავტორო უფლებებზე. ტექნოლოგიების გამოყენებასთნ დაკავშირებული სამართლებრივი და ეთიკური პრაქტიკის მოდელირებასა და სწავლებაზე. ინტერნეტის გამოყენებაზე კვლევისთვის. ინტერნეტ კავშირზე მსოფლიოსთნ. ინტერნეტ თანამშრომლობითი სასწავლო რესურსების გამოყენებაზე. ძიების სინტაქზე. საავტორო იფლებებთან დაკავშირებით შევიტყე, რომ მოსწავლეთა ნაშრომების ან ნახატების გამოსაყენებლად დაგვიჭირდება მათი მშობლების ნებართვა. ასევე, რა არ არის დაცული საავტორო უფლებების შესაებ კანონით, რა რაოდენობით უნდა გამოვიყენოთ საავტორო უფლებებით დაცული მასალა. ვიმუშავეთ მოსწავლეთა შეფასების რუბრიკებზე, უკუკავშირებზე და განმავითარებელ კომენტარებზე...