ვიმუშავეთ:
მასწავლებლის პორთპოლიოზე.
21-ე საუკუნის უნარჩვევების მიღწევაზე.
საავტორო უფლებებზე.
ტექნოლოგიების გამოყენებასთნ დაკავშირებული სამართლებრივი და ეთიკური პრაქტიკის მოდელირებასა და სწავლებაზე.
ინტერნეტის გამოყენებაზე კვლევისთვის.
ინტერნეტ კავშირზე მსოფლიოსთნ.
ინტერნეტ თანამშრომლობითი სასწავლო რესურსების გამოყენებაზე.
ძიების სინტაქზე.
საავტორო იფლებებთან დაკავშირებით შევიტყე, რომ მოსწავლეთა ნაშრომების ან ნახატების გამოსაყენებლად დაგვიჭირდება მათი მშობლების ნებართვა. ასევე, რა არ არის დაცული საავტორო უფლებების შესაებ კანონით, რა რაოდენობით უნდა გამოვიყენოთ საავტორო უფლებებით დაცული მასალა.
ვიმუშავეთ მოსწავლეთა შეფასების რუბრიკებზე, უკუკავშირებზე და განმავითარებელ კომენტარებზე...
მასწავლებლის პორთპოლიოზე.
21-ე საუკუნის უნარჩვევების მიღწევაზე.
საავტორო უფლებებზე.
ტექნოლოგიების გამოყენებასთნ დაკავშირებული სამართლებრივი და ეთიკური პრაქტიკის მოდელირებასა და სწავლებაზე.
ინტერნეტის გამოყენებაზე კვლევისთვის.
ინტერნეტ კავშირზე მსოფლიოსთნ.
ინტერნეტ თანამშრომლობითი სასწავლო რესურსების გამოყენებაზე.
ძიების სინტაქზე.
საავტორო იფლებებთან დაკავშირებით შევიტყე, რომ მოსწავლეთა ნაშრომების ან ნახატების გამოსაყენებლად დაგვიჭირდება მათი მშობლების ნებართვა. ასევე, რა არ არის დაცული საავტორო უფლებების შესაებ კანონით, რა რაოდენობით უნდა გამოვიყენოთ საავტორო უფლებებით დაცული მასალა.
ვიმუშავეთ მოსწავლეთა შეფასების რუბრიკებზე, უკუკავშირებზე და განმავითარებელ კომენტარებზე...
This comment has been removed by the author.
ReplyDelete