მეხუთე მოდულის რეფლექსია
განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები და დავხვეწეთ შეფასების გეგმები.
შევქმენი სეფასების ფორმები მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომისთვის. გადავხედე ჩემი პროექტის გეგმას, ვიმსჯელეთ რა ცნებები, უნარ-ჩვევები და ცოდნა უნდა შეფასდეს, ზედა დონის რომელი უნარჩვევა შეიძლება შეფასდეს პროექტის მიზნებიდან ჰამომდინარე.
ჩემი პროექტის საჭიროებების გათვალისწინებით გადმოვაკოპირე შეფასების ინსტრუმენტები, მახასიათებლები სხვა შეფასების ინსტრუმენტებიდან და შევქმენი შეფასება ნულიდან.
პროქტის შეფასების პროგრამიდან მოვახდინე შეფასების ნიმუშების ადაფტირება ჩემი პროექტის სესაძლებლობებზე და პროექტის მიზნებიდან გამომდინარე შევქმენი შეფასების ახალი ფორმა.
განვიხილე დაწყებით საფეხურზე სხვადასხვა პრეზენტაციებითვის განკუთვნილი ჩეკლისტები, როგორიცაა სააზროვნო უნარებზე მორგებული მაგალითად შემოქმედობითობის შეფასების ჩეკლისტი. კრიტიკულ აზროვნებაზე გათვლილი მაგალითად ანალიზის ჩეკლისტი და რუბრიკა და ა.შ.
მეხუთე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისიც: 1. პროექტის მიზნების შესაბამისიშეფასების რუბრიკები შევქმენი, როგორც ინდივიდუალური, ისე ჯგუფური. 2. გავითვალისწინე პროექტში მითითებული სტანდარრტები და მოვარგე შეფასების რუბრიკებს.3. გავითვალისწინე, ასევე, პროცედურების მრავალფეროვნება და შედფასების რუბრიკები შესაბამისად შევადგინე.
განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები და დავხვეწეთ შეფასების გეგმები.
შევქმენი სეფასების ფორმები მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომისთვის. გადავხედე ჩემი პროექტის გეგმას, ვიმსჯელეთ რა ცნებები, უნარ-ჩვევები და ცოდნა უნდა შეფასდეს, ზედა დონის რომელი უნარჩვევა შეიძლება შეფასდეს პროექტის მიზნებიდან ჰამომდინარე.
ჩემი პროექტის საჭიროებების გათვალისწინებით გადმოვაკოპირე შეფასების ინსტრუმენტები, მახასიათებლები სხვა შეფასების ინსტრუმენტებიდან და შევქმენი შეფასება ნულიდან.
პროქტის შეფასების პროგრამიდან მოვახდინე შეფასების ნიმუშების ადაფტირება ჩემი პროექტის სესაძლებლობებზე და პროექტის მიზნებიდან გამომდინარე შევქმენი შეფასების ახალი ფორმა.
განვიხილე დაწყებით საფეხურზე სხვადასხვა პრეზენტაციებითვის განკუთვნილი ჩეკლისტები, როგორიცაა სააზროვნო უნარებზე მორგებული მაგალითად შემოქმედობითობის შეფასების ჩეკლისტი. კრიტიკულ აზროვნებაზე გათვლილი მაგალითად ანალიზის ჩეკლისტი და რუბრიკა და ა.შ.
მეხუთე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისიც: 1. პროექტის მიზნების შესაბამისიშეფასების რუბრიკები შევქმენი, როგორც ინდივიდუალური, ისე ჯგუფური. 2. გავითვალისწინე პროექტში მითითებული სტანდარრტები და მოვარგე შეფასების რუბრიკებს.3. გავითვალისწინე, ასევე, პროცედურების მრავალფეროვნება და შედფასების რუბრიკები შესაბამისად შევადგინე.
შეფასება, ერთ ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი კომპონენტია პროექტის მიმდინარეობის დროს. თქვენ შექმენით შეფასების დოკუმენტები და მასალები შეფასებისთვის. დეტალურად გიწერიათ რეფლექსია, კარგია რომ თვითეული საკითხის მნიშვნელობას აფასებთ
ReplyDelete