Skip to main content

დღე 4

ამ დღეს გავეცანით და ვიმუშავეთ პროექტისთვის შეფასების სტრატეგიებსა და ისტრუმენტებზე პროექტის დასაწყისში, მსვლელობისას და დასასრულს და ჩემი პროექტისთვის განვსაზღვრე ისინი. 
პროექტის დასაწყისში: 
მეთოდები: 1. მოსწავლეთა ნამუშევრების შემოწმება. 
2. გონებრივი იერიში
3. გრაფიკული ორგანიზატორები
ინსტრუმენტი: 1. სხვადასხვა მოსწავლეთა ნამუშევრები და შეფასებები.
2. თვალსაჩინოდ დახატული საკითხი დაფაზე.
3. დიაგრამები.
პროქტის მსვლელობისას: 
მეთოდები:1. თვითშეფასება და რეფლექსია.
2.თანასწორთა უკუკავშირი.
3.ჯგუფებზე დაკვირვება.
4. არაფორმალური დაკვირვება და შემთხვევითი ჩანიშვნები.
5. პროექტის შეხვედრების წესრიგები.
6. ფოტო,ჟურნალები
7. მასწავლებლის ინტერვიუები ბავშვებთან.
8. არასტრუქტურირებული გამოკითხვა.
ინსტრუმენტები:1. ჩეკლისტები.
2. მონიშენებები
3. კითხვები.
4.ჩანიშვნები (სეგროვებული ინდივიდუალურ ან ჯგუთუს საქაღალდეში) 
5. მიზნებისა და პროცესის ფორმა.
6. სურათების ისა - თნმიმდევრობით.
7. მასწავლებლისა და მოსწავლეების დაკვირვებები.
8. კითხვები.
პროექტის დასასრულს: 
მეთოდები:1. წერითი და წეპირი ტესტები.
2. პროდუქტები ( მოსწავლეთა ნამუშევრები)
3. შესრულებები (ღონისძიებები, რომლებსაც ასრულებენ და აწყობენ ოსწავლეები სწავლის მიზნით) 
4. პრეზენტაცია 
ინსტრუმენტები: 1. ტესტურუ კითხვები 
2. რუბრიკები
3. პრეზენტაცია
გავეცანით შეფასების გეგმის კრიტერიუმემს. ვიმუშავეთ სტრატეგიებზე, რომელსაც გამოვიყენებ მოსწავლეთა მზაობის შეფასებისთვის. განვსაზღვრე აქტივობები, რომელიც საუკეთესოდ წარმოაჩენს ჩემ მიერ დასახულ მიზნებს და განავითარებს სააზროვნო უნარებს.
განვიხილეთ მონიტორინგის სტრატეგიები, რომელიც ხელს შეუწყობს დამოუკიდებელი და ჯგუფური მუშაობის დროს მოსწავლეთა სწავლის პროგრესს. 
ვიმუშავეთ როგოე სევამოწმოთ რამდენად გაიგეს ბავშვებმა საკითხი და საჭიროების შემთხვევაში შევიტანოთ ცვლილებები სასწავლო პროცესში.
გავეცანი უკუკავშირის მიცემის რჩევებსა და მეთოდებს, შეფასების გეგმის ჩეკლისტებს.
განვიხილეთ განახლებული ბლუმის ტაქსონომია.

Comments

  1. ამ დღეს გავეცანით და ვიმუშავეთ პროექტისთვის შეფასების სტრატეგიებსა და ისტრუმენტებზე პროექტის დასაწყისში, მსვლელობისას და დასასრულს და ჩემი პროექტისთვის განვსაზღვრე ისინი.
    პროექტის დასაწყისში:
    მეთოდები: 1. მოსწავლეთა ნამუშევრების შემოწმება.
    2. გონებრივი იერიში
    3. გრაფიკული ორგანიზატორები
    ინსტრუმენტი: 1. სხვადასხვა მოსწავლეთა ნამუშევრები და შეფასებები.
    2. თვალსაჩინოდ დახატული საკითხი დაფაზე.
    3. დიაგრამები.
    პროქტის მსვლელობისას:
    მეთოდები:1. თვითშეფასება და რეფლექსია.
    2.თანასწორთა უკუკავშირი.
    3.ჯგუფებზე დაკვირვება.
    4. არაფორმალური დაკვირვება და შემთხვევითი ჩანიშვნები.
    5. პროექტის შეხვედრების წესრიგები.
    6. ფოტო,ჟურნალები
    7. მასწავლებლის ინტერვიუები ბავშვებთან.
    8. არასტრუქტურირებული გამოკითხვა.
    ინსტრუმენტები:1. ჩეკლისტები.
    2. მონიშენებები
    3. კითხვები.
    4.ჩანიშვნები (სეგროვებული ინდივიდუალურ ან ჯგუთუს საქაღალდეში)
    5. მიზნებისა და პროცესის ფორმა.
    6. სურათების ისა - თნმიმდევრობით.
    7. მასწავლებლისა და მოსწავლეების დაკვირვებები.
    8. კითხვები.
    პროექტის დასასრულს:
    მეთოდები:1. წერითი და წეპირი ტესტები.
    2. პროდუქტები ( მოსწავლეთა ნამუშევრები)
    3. შესრულებები (ღონისძიებები, რომლებსაც ასრულებენ და აწყობენ ოსწავლეები სწავლის მიზნით)
    4. პრეზენტაცია
    ინსტრუმენტები: 1. ტესტურუ კითხვები
    2. რუბრიკები
    3. პრეზენტაცია
    გავეცანით შეფასების გეგმის კრიტერიუმემს. ვიმუშავეთ სტრატეგიებზე, რომელსაც გამოვიყენებ მოსწავლეთა მზაობის შეფასებისთვის. განვსაზღვრე აქტივობები, რომელიც საუკეთესოდ წარმოაჩენს ჩემ მიერ დასახულ მიზნებს და განავითარებს სააზროვნო უნარებს.
    განვიხილეთ მონიტორინგის სტრატეგიები, რომელიც ხელს შეუწყობს დამოუკიდებელი და ჯგუფური მუშაობის დროს მოსწავლეთა სწავლის პროგრესს.
    ვიმუშავეთ როგოე სევამოწმოთ რამდენად გაიგეს ბავშვებმა საკითხი და საჭიროების შემთხვევაში შევიტანოთ ცვლილებები სასწავლო პროცესში.
    გავეცანი უკუკავშირის მიცემის რჩევებსა და მეთოდებს, შეფასების გეგმის ჩეკლისტებს.
    განვიხილეთ განახლებული ბლუმის ტაქსონომია.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

დღე VI

ამ დღეს ვისწავლეთ დრაივზე ფაილების ატვირთვა,  დრაივიდან ბლოგზე პრეზენტაციის ატვირთვა. ხელახლა გადავხედეთ პროექტის გეგმას. განვიხილეთ პროექტის მახასიათებლელბი, რომ პროექტით სწავლების პროცესი ორიენტირებულია მოსწავლეებზე,  ის ეფუძნება მნიშვნელოვან სასწავლო ამოცანებს და შეესაბამე სტანდარტებს. პროექტი უკავშირდება რეალურ ცხოვრებას. პროექტით სწავლების დროს მოსწავლეები ცოდნასა და უნარჩვევებს წარმოაჩენენ ნამუშევრების გამოქვეყნებით, პრეზენტაციით ან გამოფენით. ამ დროს გამოყენებული მრავალფეროვანი მეთოდები ეხმარება სწავლის სხვადასხვა სტილის მოსწავლეებს საკუთარი ცოდნა და უნარები წარმოაჩინონ მათთვის მისაღები სტილით. ვიმუშავეთ წყვილებში საკუთარი პროექტის პრეზენტაციის ირგვლივ და მეწყვილეებმა კომენტარები გავცვალეთ. განვიხილეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები და მოსწავლის როლში ვიმუშავეთ საპრეზენტაციო ჩეკლისტებზე, რომელიც მოვარგე ჩემი პროექტის მიზანს და შინაარსობრივ მხარეს.